Thursday 14 February 2013

Facebookers


Assalamualaikum..


Hari ni,aku dengan gigihnya menghabiskan sisa2 terakhir cuti. sepanjang cuti ni i rarely log in my facebook account lately, line wifi macam siput kudung tapi setiap kali aku online selalu la TERbace  status2 si polan nih. ( they just appeared in my news feed anyway).  every time, she will goes like... eiii..susahnyew nk cari lelaki yang setia. single is awesome,right? pastu post cm gini lak.. maaf,saya fed up dengan janji kosong lelaki. 


err....krik.krik.krik

what...is that? really, i have no problem with people expressing their feelings, their thoughts in facebook. bende common, aku pon buat jugak. but its awkward, and irritating to death when she is somebody that i know and i know very well that she is the one that messed up with guys. isk. aahhh, kemon ler makcik. tahu facebook tu social networking, pahtu orang selalu cakap, fb aku ikut suke aku la? lu apehal ade masalah ke? citt, pantang betol. masalah nye yang pegi buke aib sendiri tu kenape? orang tak kenal boleh la angguk2 bile bace status anda, tapi ramai aje rakyat jelata kat fb tu yang dah tahu sangat perangai anda.

Ape yang anda buat tu same je la dengan anda cakap anda tak suke pakai seksi, tapi anda sendiri yang pakai pastu anda cakap tu pakaian saya ikut saya la nak pakai ape

tak gitu? tak same ke? 

haikatnya, kalau fikiran anda tak secetek tu, anda harus tahu dekat sekeliling kita ade masyarakat, ada orang lain yang melihat,memerhati. lain la kalau anda duduk di zaman batu or dekat space. berhati-hati la dengan ape yang kau buat, yang kau cakap, jangan sampai kena batang hidung sendiri..

aku bukan marah, aku just GELI.

FAKTA : aku menaip entry ni macam orang tercekik durian, serba tak kena sebab esok dah kena balik kampus. maaf kalau termengarut! :3

p/s: sorry, baru perasan blog aku ni x meriah. aku blogger pemalas! mwahahaha, serba serbi tak ade kat blog aku nih. ari tu plan nak tukar header, tapi sayang pulak. header aku sekarang, ade seorang insan yang bernama kawan baik tolong buat. ada sentimental value la..;P

1 comment:

  1. haish cik fating..kot ye pun check la ejaan tu sikit. macam perkataan baru je saya tengok.

    ReplyDelete