Thursday 8 March 2012

Wabak gabraQusQUS

ye. aku datang lg nk mnyonteng kat blog nih. rajin plak.*sejak azali lg sbnrnye dh rjin.ngeh3* pejam celik pejam x celik2, dah nk abeh dh benjo blajo foundation Tesl ni. mcm2 bnde kreatif lg inovatif dh aku laksanakan bsame dgn krew2 yg lain.apakah bnde2 tersebut?ha..tgok bwah.tgok sampai juling.

1. panjat pagor blakng LKPIM.# tempat tggal eden time sem 1 la nih.
       ye. aku tahu dh ape kome2 nk cakak. mesti cm wat muke pelik spmai bkata: " ceh. x senonoh. anak dara wat perangai." Ngeh. tolong backspace balik ye kata2 kome semua. nk gerak pg beli mknan sket punye jauh kalo gune pgar depan. mintak maaf. eden x larat nk exercise. x pasai2 slim.

2. paranoid ngan bangla mabuk yg pcah masuk lam LKPIM.x pasal2 lari lintang pukang. exactly at 3 AM kat luar dorm. bertungkus mulus nk siapkan assigment that time

3. pegi kelas x ikut etika berpakain. ratio nye 3: 1. ape yg 3? mestilah..yg x ikut. ngeh3. 

isk. ade lg sbnrnye.. xsanggup pule eden nk teruskan. argh. igore kan semua itu. bukan itu tujuan aku mnyonteng kali ni.  aku nk bercerita pasal ANJINGS. kami sbg student ni kmpus pdg lalang ini sgt berisiko untuk dikejar anjing giler. mmg dah selalu dah hampir kena kejor tp kami.. biase lah, cool tahap gaban sehingga lah malam ini.........
 alkisah, baru balik dari arked.melintasi perkmpungan anjing di workshop. ntah la.. aku pon xpham jugak. agknye kami ini sgt menarik,dan mmg de- BOMMM smpai ajing itu jd agresif pulak bile tgk kitorang.siap meyalak lagi.tahu la vocal tu tinggi. ceh. bertambah agresif la jntung ni berdegup. agaknye kalu boleh belari, jantung yg berlari dulu. pergh. x dpt aku bygkan. kitorang yg panik ni bertamboh ler panik bile si Qistina ini ni dh nk start buke langkah. langkah silat? kirim salam je la. langkah nak cabut la der. MASALAHnye, dipijak nye sliper aku time kritikal tahap ICU tu smpai tercabut. = ='  ape aku buat? dgn cool nye cari sliper balik..**** maaf. itu TAK berlaku.  aku gelabah siot duk cari sliper tgh2 gelap smbil si anjing tu sbok je myalak. Qistina mane? dah  berlepas mcm lipas kudung kat depan. gabra la aku kot kena tiggal ngan cik sha ngan madi kat belakang so aku cepat sarung balik sliper ala kadar terus memecut ke depan diikuti dengan cik sha dan cik madi yg x kurang hebat nye memecut. tetibe aku rase useless plak belari. pe hal pegi lari? macam la larat sgttt. berat smacam je badan..so aku tukar gear la. alahai, tetibe anjing yg duk mane ntah, duk myalak plak. lintang pukang la aku lari. mtlamat aku that time, kejar qistina!kejar qistina! sumpah rase mcm satu bumi bergegar time aku lari. memaksa badan aku mengeluarkan tenaga. ape kome2 igt senang nk berlari tgh kenyang? try la buat kalo nk semput cam eden. bile dh dekat ngan kampus, baru la otak ni berfungsi sket. reti pon stop blari. aku takot refleks aku over sgt smpai berlari sampai btol2 smpai dpan pntu bilik je. nasib baik ler x jadi cm tu. ye dak? so tgh semput yg amat tu..barulah aku pusing belakang. nmpak la cik sha pon bru je masuk gear 1..dah slow la. cik madi?? haram..selamba kodok duk berjalan kat belakang. kodok pon x selamba mcm tu..cik madi awal2 lari dah x larat,so sempat blari kejap aje. IRONI nye...TAKDE sekor anjing pon yg mengejar sbnarnye. ZERO.NIL. yg mengejar nye makhluks lain. aku,sha dan madi. kami yang mengejar. kejar sape? ketua petala pemecut satu alam: cik qistina. konklusi nye, kalu ade yg nmpak kitorang berlari..diorang akan igat kitorang main lari2 kejar qistina. ye..mmg. sebab terkena wabak gabraqusqus. 
moral 1# cabut tu bagus. tapi tgk blakang dlu brader. x pasai2 hang blari sorang2 kang.
moral2# tolong. jgn mudah dijangkiti wabak gabraqusqus
moral3# pastikan sliper kome2 semua x mudah tercabut kalo dipijak.

seriously...penat2 aku berlari, penat lagi aku gelak.haha. what a night. even aku senyum sorang time myonteng kat blog nih. mwahahaha XD penat. dah turun sekilo. adioss

# kome2 mesti expect aku letak gmbar anjing ye? idak2. nehi bak kate org hindi. ni la gaya ketua lari pecut kami berlari a.k.a qistina. wakakakakaka

No comments:

Post a Comment