Wednesday 7 March 2012

Ye..dengan lafaz Bismillah,dengan ini saya a.k.a me @ tuan empunye blog ni merasmikan cool blog ini untuk menjadi paparan umum hamba2 sekalian. Ater nye, aku nk mendedahkan ler sobab penyobab aku membuat cool belog ini. ambe buat belog ni atas cadangans kawe2 la. dan x lupe juge kerana ketika aku berada di dlm kelas drama, aku mengalami satu penyakit yg dinamakan E-COLI E-BOSAN. so sbb2 ini la buat aku tertarik,menarik untuk buat belog ni. pergh. selepas membce coretan di atas ini, nk la aku ingatkan kepada kome2 sekalian ( ye! kome2 yg tgh memicit jerawat juga!!) agar tidak keliru degn dialek yg aku gunekan. aku main campur2 je dialek dari mcm2 negeri. kenapa? IKUT SUKE tuan empunye belog lar. So, rasenye setakat itu saje contengan aku untuk first second post ni * aku bukan suke sgt taip2 nih, tp sebab terkena wabak E-BOSAN dlm kelas ctu..terpaksa lah. kuang3. Chow.
*ape kaitan nye ngan benda alah ni? ye. semestinye, aku pon x taw.

1 comment: